torsdag 31 mars 2011

Bästa överraskningen!

Idag fann jag denna ljuvliga tidning bland posten. Känns nästan som att den är helt skräddarsydd, för just mig.  Precis de ämnen jag vill fördjupa mig i ännu mer i.


Allt Om Trädgård's Köksträdgårds-special alltså. Hur man odlar ätbart och reportage med själv-hushållare. Vilka ogräs man kan äta. Älskar sånt. Kirskål i salladen och brännässle-the. Potatisodlar-tips. Ätbara blommor O en artikel om Ört-apotek - oxå heelt min grej. Så glaad. O nej jag är inte sponsrad av Alltomträdgård... Men jag skulle gärna bli ;)

Idag har det snöat. Lite ambivalent vårväder så. Men det är väl precis som det ska va. Sol o snö om vartannat.

Nu ska jag bläddra vidare i tidningen med ett stort smile från öra till öra. Tjolahopp med humöret på topp // Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du delar med dig av dina tankar <3