onsdag 25 maj 2011

Hoppsansa

Ja där ser ni, detox är inte lätt. Jag märker det inte så tydligt, men sen får jag ett anfall där jag överreagerar, och världen känns motig. Tror att det beror på stress elelr pms. Men nej det är nog faktiskt så att sockerabstinensen kickat in. Vilket för mig gör det ännu tydligare att detta är et beroendeframkallande gift och jag är så stolt över mig själv att jag gör detta.


O självklart ska jag fortsätta skriva. Från min värld och synvinkel.

Nu har det varit storm och dåligt väder i flera dagar så jag har fått ha växterna under drivlampan vilket nog inte är så lyckat eg. Många av paprikorna faller av- vad nu det kan bero på - kanske just brist på ljus.

Chilin ser mogen ute, men när jag plockade en visade det sig att dem inte alls var mogna så jag väntar lite till - nånstans stod det att dem skulle gå från svart till röd så jag väntar på rött ljus så att säga.

Nu ska jag åka och köpa jord och lite Kryddplantor på Plantagen. Har ju rabatt där med på Jamie Olivers grönsaker så kan nog bli en del fynd som får följa med hem.

God Morgon  // Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du delar med dig av dina tankar <3