tisdag 15 februari 2011

Around the world in 80 gardens

Finns inte så mycket att göra just nu. I trädgården alltså. Jag känner mig som en av de där växterna som börjar växa lite för fort så fort snön är borta och sen kommer frosten och tar mig. Lite så. Jag vill så mycket, så gärna, men än så länge har inga blad dykt upp, inte ens några snödroppar i trädgården. Vi bor ju ganska högt upp så det tar lite längre tid för våren att dyka upp här. Men som tur är, finns iaf lite information och inspiration att tillgå.
Har nyss hittat ännu ett trädgårdsprogram att förälska mig lite i.
Around the world in 80 gardens heter det.
Jag har tidigare glatt underhållts av ett program som heter Around the world in 80 faiths och antar att detta kommer vara ett liknande program bara att de besöker trädgårdar istället för olika tro-samfund. Här är ett klipp från när dem var på Kuba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du delar med dig av dina tankar <3