fredag 29 april 2011

Bildkavalkad!


Black Hungarian 2,5 månad


Grön zuchini, nån vecka.

Gul pärontomat, 2.5 månad



Liljor, liljor, hela trädgården full av liljor


Lindblom som surrar. Bina har vårfest.

Paprika, 2.5 månad

Sockerärt, ett par veckor.




Kanelbasilika heter den här, men enligt min smak Thaibasilika för när jag har köpt Thaigryta ute brukar det oftast finnas med några blad av denna smak.

Ängen
Vackert eller hur!?

Jag är så full av kärlek idag. Så ni får förlåta mig om jag låter lite cheesy.
Blev så himla glad för dem där fröerna och sen har det bara flytit på. Jag har passat på att säga till de människor jag uppskattar vad jag tycker dem är bra på, deras bra kvaliteér och hur mycket jag uppskattar dem. Tycker sånt är jättenervöst men väl behövligt. O ja när man väl uttryckt sin kärlek tills sina finaste medmänniskor då får man ju så himla mycket vackra ord tillbaks. Så då väller ju kärleken över ännu mer till allas trevnad. Så tänk på det. Bara en liiten sak, ett litet frö, ett litet leende kan växa stort och förändra livet för så många människor. Det blir en kärleks-kedja och världen blir ett bättre place att leva på.

Tack för att ni läser och kommenterar. Så kul sätt att dela min nyfunna passion på.

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du delar med dig av dina tankar <3